HOTEL ATENA ****
Otwiera swoje podwoje, jako nową i unikatową lokalizację eventową w samym sercu Mielca.
Pragniemy Państwu zaprezentować profesjonalną halę namiotową
„ATENA GARDEN ”
dostosowaną do organizacji przyjęć o różnym charakterze.
Sala Plenerowa „ATENA GARDEN ”
to zupełnie nowa przestrzeń, wyjątkowa, bo zupełnie inna niż wszystkie otaczające nas sale.
Położona na tle zielonej, łąkowej scenerii o powierzchni 1 ha, przylegającego do Hotelu Atena****
Lecz ta lokalizacja zapewnia dyskrecje i wyłączność.
„Atena Garden Hall” posiada bezpośrednie wyjście do najbliższego otoczenia gdzie ustawiona jest strefa chillout’owa oraz przestronny plac zabaw wzbogacony o zjazd linowy ( tyrolkę).
W przestrzeni „Atena Garden Hall” znajduje się scena z parkietem o powierzchni 150 m2 i miejscem na potrzeby projekcji.
Wnętrze ATENA GARDEN HALL pokryte jest elegancką galą, a pod sufitem wiszą pokaźne kryształowe żyrandole otoczone bogato zdobionymi girlandami w zieleń.
Kolorystyka, to dominacja bieli, która daje możliwość organizacji eventów w dowolnym stylu, gdzie jedynym ograniczeniem jest wyobraźnia.
Sala plenerowa swoją przestrzenią i układem pozwala na obsługę do 500 osób w zależności od charakteru spotkania.
Otwarta przestrzeń pozwala wszystkim Gościom cieszyć się wspólnym towarzystwem i uczestniczyć bez przeszkód w każdej części spotkania.
ATENA GARDEN HALL to idealne miejsce na organizację eventu w plenerze, ponieważ wyposażona jest:
- we własne zaplecze, zapewniające wydawanie posiłków gorących i świeżych
- w toalety dla gości
- szatnię na odzież wierzchnią
- backstage dla gwiazdy wieczoru
- w podwyższaną scenę, co sprawi, że muzycy lub osoby prowadzące event będą odpowiednio wyeksponowani
- w ściany w zależności od warunków pogodowych, które można otworzyć lub zamknąć
- w ogrzewanie okresie jesienno zimowym by zadbać o komfort Naszych Gości,
- Wi Fi
W przestrzeni ATENA GARDEN HALL zrealizujemy wszystko w jednym miejscu do 500 osób:
– gale, bankiety, jubileusze,
– sympozja , konferencje, szkolenia, team building,
– imprezy spotkania firmowe, tematyczne, świąteczne, karnawałowe,
– pikniki,
– wydarzenia motoryzacyjne,
– koncerty,
– premiery nowych produktów,
– sesje zdjęciowe, produkcje filmowe i telewizyjne,
– przyjęcia weselne i zaślubiny w plenerze
Organizujemy kompleksowo zarówno te typowe, jak i nietypowe wydarzenia.
Twój EVENT w plenerze jest możliwy, właśnie TUTAJ!
Wyśmienita kuchnia, sprawna i miła obsługa oraz nasze ponad 17 letnie doświadczenie – to musi się udać !
Sprawimy, że każdy event będzie jedyny w swoim rodzaju i na długo pozostanie w pamięci gości.
Zapraszamy do kontaktu a przygotujemy indywidualną propozycję skrojoną na miarę Państwa oczekiwań.
Obowiązuje limit osób –w zależności od charakteru eventu.